П`ятниця, 26.04.2024, 04:36
сайт учителя української
Головна » Статті » Мои статьи

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо навчально-методичного наповнення освітнього порталу "Класна оцінка"

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

щодо навчально-методичного наповнення освітнього порталу "Класна оцінка" як платформи організації дистанційного навчання

Мета: надання учням можливості самостійно отримувати необхідні знання, користуючись розвиненими інформаційними ресурсами, наданими сучасними технологіями, організація навчального процесу, орієнтованого на творчу самореалізацію особистості.

Завдання: створення дистанційних курсів для учнів за допомогою комп'ютерних комунікацій, що зробить взаємодію учнів з викладачем більш інтенсивною, ніж при традиційній формі навчання. Дистанційний курс, розміщений у віртуальному навчальному середовищі, забезпечує: управління навчальним процесом та адміністрування; надання знань шляхом вивчення теоретичного матеріалу; самоконтроль; закріплення матеріалу; формування навичок і вмінь на основі отриманих знань; синхронне та асинхронне спілкування; контроль за засвоєнням теоретичного матеріалу; виконання практичних завдань та їх контролю.

Серед найсучасніших освітніх технологій, що активно заявили про себе наприкінці ХХ століття і набули сьогодні помітного поширення в розвинутих країнах світу, є дистанційні технології навчання, які підтримують і забезпечують дистанційну освіту (ДО).

Відбувається перерозподіл світового освітнього простору і ДО відіграє в цьому процесі провідну роль, суттєво урізноманітнюючи ринок освітніх послуг. Можна вказати на два визначальні чинники (явища), які спричинили появу і розвиток сучасних форм ДО (електронної ДО).

Перший з них – це об’єктивні тенденції глобалізації світу, підвищення динаміки соціально-економічного розвитку суспільства і, як результат, поява нових потреб тих, хто навчаються, щодо характеру отримання за цих умов якісної освіти. Нова освітня парадигма, що визначила і задекларувала принципи відкритої освіти, була реакцією системи освіти на виклик цього чинника.

Другий – це бурхливий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), їх всебічне впровадження практично у всі сфери життєдіяльності людини, необхідність, у зв’язку із цим, широкого, застосовування ІКТ в освітній практиці як засобу навчання і предмета вивчення. Посиленню впливу цього чинника на характер і темпи розвитку ДО, в першу чергу, сприяли особливості і досягнутий рівень розвитку методів і засобів ІКТ (персональних комп’ютерів та інших комп’ютерно орієнтованих засобів навчання, засобів і технологій формування і доступу до інформаційних електронних джерел інформації, мережі Інтернет, локальних і корпоративних комп’ютерно-технологічних платформ організації транспорту навчальних інформаційних об’єктів) при одночасному поступовому і невпинному зниженні вартості як самих засобів ІКТ (в першу чергу, засобів індивідуального користування), так і вартості телекомунікаційних послуг.

В останні роки все більше говорять про використання Інтернет технологій в якості технологічної основи дистанційного навчання, що пов'язано із збільшеними можливостями технічних засобів зв'язку та розповсюдженням комп'ютерної мережі Інтернет. На користь подібної основи для різних моделей дистанційного навчання говорять наступні фактори, обумовлені дидактичними властивостями цих інформаційних технологій:

*    можливість надзвичайно оперативної передачі на будь-які відстані інформації будь-якого обсягу, будь-якого виду (візуальної та звукової, статичної та динамічної, текстової та графічної);

*    можливість оперативної зміни інформації через мережу Інтернет зі свого робочого місця;

*    зберігання цієї інформації в пам'яті комп'ютера протягом необхідної тривалості часу, можливість її редагування, обробки, друку і т.д.;

*    можливість інтерактивності за допомогою спеціально створюваної для цих цілей мультимедійної інформації та оперативного зворотного зв'язку;

*    можливість доступу до різних джерел інформації, в першу чергу Web сайтів Інтернет, віддалених баз даних, численних конференцій по всьому світу через систему Інтернет, роботи з цією інформацією;

*    можливість організації електронних конференцій, в тому числі в режимі реального часу, комп'ютерних аудіоконференцій і відеоконференцій.

*    можливість діалогу з будь-яким партнером, підключеним до мережі Інтернет;

*    можливість запиту інформації з будь-якого питання через електронні конференції;

В якості організації дистанційного навчання будемо базуватися на комп'ютерній мережі Інтернет і Web-технологіях, а саме освітньому порталі "Класна оцінка".



Джерело: http://dfiles.ru/files/yhtzso1dw
Категорія: Мои статьи | Додав: мечта (13.07.2014)
Переглядів: 1281 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Меню сайту
Категорії розділу
Мои статьи [7]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 1439
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Copyright MyCorp © 2024